Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Flexibele datum in sjabloon

door Salden
Status: Afgewezen

Ik heb een sjabloon (vrijwilligerscontract) in gebruik en hanteer de functie {TIME \@ "d MMMM yyyy"} om onderin de brief een actuele datum te zetten.
In een MS Word output werkt dit prima maar in het PDF output wordt de datum niet aangepast.
Ik neem aan dat jullie ook geregeld met sjablonen met PDF output werken? Hoe hebben jullie dit euvel opgelost?

7 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. De datum die wordt vastgelegd in Word is de datum waarop je het document hebt opgeslagen en hebt toegevoegd als sjabloon aan Visma. De reden hiervoor is dat het Word-mergevelden zijn en niet de samenvoegvelden uit Visma. Er is vanuit Visma HRM wel een samenvoegveld voor de huidige datum beschikbaar, maar de opmaak is niet aan te passen. Zo krijg je bijvoorbeeld het tijdstip in uu:mm:ss te zien en dat wil je niet zien in bijvoorbeeld een arbeidscontract. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Salden
CHAMPION **
door Salden

Hallo Fokke,

 

Welk samenvoegveld is dit precies?

 

Mvg,

Oscar Salden

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo Oscar, 

 

Het ging om het samenvoegveld Aanmaakdatum, maar na een belletje met Visma deze week ben ik er achter gekomen dat je de veldweergave van een samenvoegveld kunt aanpassen door bijvoorbeeld \@"d MMMM yyyy" toe te voegen. Meer details kun je hierover vinden in de kennisbank (https://community.visma.com/t5/Kennisbank/Samenvoegvelden-Tags/ta-p/397138); pagina 4. 

 

Met vriendelijke groet, 

Fokke Reitsma

Salden
CHAMPION **
door Salden

Hallo Fokke,

 

Bedankt voor info. Ik heb het inmiddels aangepast in ons sjabloon. Ik heb me ook meteen de handleiding met alle velden gedownload. 🙂

 

Met vriendelijke groeten,

Oscar Salden

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Salden 👍

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Obv de gedane input in het request gaan we hierop geen verdere aanpassingen in de software doen