Mijn Communities
Help
Igor Dijkstra
CONTRIBUTOR ***

Goedkeuring nieuw contract door nieuwe manager ipv huidige manager

door Igor Dijkstra (Bijgewerkt ‎01-08-2022 14:30 door Igor Dijkstra )
Status: Bestaat al

Wanneer een medewerker op afdeling A staat en een nieuw contract krijgt op afdeling B, komt de goedkeuring bij de manager van afdeling A terecht. Ik heb via een ticket begrepen dat het nu nog niet mogelijk is om dit zodanig aan te passen dat de goedkeuring bij de manager van afdeling B komt te liggen. Voor ons zou het gewenst zijn als het wel mogelijk wordt dat de goedkeuring in het bovenstaande voorbeeld bij de manager van afdeling B komt te liggen.

7 Opmerkingen
camille1
CONTRIBUTOR *
door camille1

Dit lijkt mij toch een wens die een hoge prio heeft bij grotere werkgevers

omidsultani
CONTRIBUTOR ***
door omidsultani

@camille1 wel even hier een duimpje geven =D 

omidsultani_0-1659520837589.png

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hallo @Igor Dijkstra ,

 

Wat je beschrijft klinkt eigenlijk als een fout;)

Daarom hebben we dit ook getest.

Medewerker zit op afdeling A. Nieuw contract op afdeling B. De manager van afdeling B moet dan de goedkeuringstaak krijgen.

Dit gaat hier ook goed.

Met andere woorden, ik zie nu niet terug dat de goedkeuringstaak bij de manager van afdeling A terecht komt. 

 

Misschien kunnen jullie dit nog een keer testen en eventuele voorbeelden doorgeven aan support. 

Want dit zou echt moeten werken zoals jullie verwachten!

 

Groeten Marinka

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hallo @Igor Dijkstra ,

 

Hebben jullie hier inmiddels naar kunnen kijken?

 

Groeten Marinka

Igor Dijkstra
CONTRIBUTOR ***
door Igor Dijkstra

Dag @Marinka Eweg 

 

Zojuist naar gekeken, goedkeuring gaat inderdaad naar nieuwe manager. 

 

Groet,

Igor

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Bestaat al

Hallo @Igor Dijkstra,

 

Dank voor de terugkoppeling!

Dan sluit ik dit verzoek.

 

Marinka