Mijn Communities
Help
Jkersbergen
CHAMPION *

Ik wil graag een uitvallijst van mutaties die niet door komen vanuit HRM naar payroll.

door Jkersbergen
Status: Realisatie waarschijnlijk

Kan er een uitvallijst gemaakt worden van mutaties die niet door komen vanuit HRM naar payroll?

8 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hallo @Jkersbergen ,

 

Is dit misschien wat je bedoelt?

MarinkaEweg_0-1673363862322.png

In dit overzicht worden fouten getoond van de ODP export, wat de export naar payroll is.

 

Groeten Marinka

 

Jkersbergen
CHAMPION *
door Jkersbergen

@marinkaeweg , nee dat bedoel ik niet, want dit rapport laat niet alles zien.

Jkersbergen
CHAMPION *
door Jkersbergen

@marinkaeweg , wij hadden namelijk een medewerker die een declaratie had ingediend, deze mutatie was wel door de WF. Maar kwam niet terecht in Payroll.

De medewerker moest ons zelf attenderen, omdat de declaratie niet was uitbetaald. In HRM stond de declaratie op : "wacht op uitbetaling", maar de uitbetaling kwam nooit.

 

Het zou dus mooi zijn als Visma hiervoor een soort uitval lijst kan maken, zodat wij dit zelf kunnen monitoren en er niet op geattendeerd worden door de indiener.

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Ik doe dagelijks de controle in Beaufort → Beoordelen indirecte mutaties. Misschien heb je daar wat aan.

Succes en als je daarover meer informatie wilt, dan hoor ik dat wel.

Jkersbergen
CHAMPION *
door Jkersbergen

@Inez Viallé , bedankt voor je reactie, wij werken niet met Beaufort, maar met Visma. Daar is het helaas niet mogelijk.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Jkersbergen ook een declaratie die niet juist naar Payroll verstuurd wordt zou op het genoemde overzicht terecht moeten komen. 

Dan zou dit specifieke geval verder onderzocht moeten worden. Is hier wellicht een support ticket voor aangemaakt?

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5349 

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ