Mijn Communities
Help

Ingevoerde werktijden komen niet overeen met opgegeven contract

door Jolanda Redelijkheid
Status: Gerealiseerd

In Visma is het mogelijk om voor maandag 17-01-2022 een contract door te geven (1 dag) en daarbij de werktijden te registreren op een dinsdag.

Dit komt niet met elkaar overeen, gevolg is dat er geen uitbetaling plaatsvindt omdat Payroll kijkt naar de opgegeven werktijden.

 

Graag zien wij dat hier een beveiliging op komt d.m.v. een (fout)melding o.i.d., zodat dit niet verkeerd doorgegeven kan worden door een gebruiker.

15 Opmerkingen
MikeChin
VISMA
door MikeChin
Status changed to: Status: Intake
 
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Jolanda Redelijkheid ,

 

Dank voor je input!

De wens zoals je hem nu beschrijft gaat over het toevoegen van een controle bij het aanmaken van een contract.

Ik neem aan dat je diezelfde controle ook zou willen bij het wijzigen van een contract?

 

Groeten Marinka

door Jolanda Redelijkheid

Hi @Anonymous,

 

Bedankt voor het meedenken! Deze controle zien we dan inderdaad ook graag terug bij het wijzigen van een contract.

 

Groeten Jolanda

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hoi Jolanda.

ik weet niet waar het over gaat wat je schrijft of wat ik moet doen.

ik hoor graag van je.

 

Mvg, Marinka de Roo

door Jolanda Redelijkheid

Excuses, @Marinka Eweg jou bedoelde ik 🙂

Zie mijn eerdere opmerking!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Oké prima 

fijne avond 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Leuk om zo eens een andere Marinka tegen te komen, dat gebeurt niet vaak!

 

Maar het is duidelijk @Jolanda Redelijkheid . Ik zal hem zo registreren dat het om zowel een nieuw contract, als nieuwe medewerker als mutatie op een contract gaat. 

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Interne item: 1513

door Jolanda Redelijkheid

Thanks @Marinka Eweg !!

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is gerealiseerd in release 1.135

door Jolanda Redelijkheid

@Rene van Jole de wens is nog niet helemaal gerealiseerd.

Het staat niet duidelijk aangegeven wanneer er een andere werkdag is geselecteerd. Veelal staat de zin er al en valt het niet op wanneer dus een 'foutieve' werkdag wordt gevuld.

Het liefst zien we dat een nieuw contract/wijziging contract niet doorgegeven kan worden zodra de periode niet overeenkomt met de opgegeven werkdagen. Of de melding moet een stuk duidelijker (b.v. een pop-up bij het doorgeven of een rode duidelijke test), dit is ook naar voren gekomen tijdens de release demo. 

Wordt dit nog ter verbetering meegenomen?

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hallo @Jolanda Redelijkheid ,

 

We willen de zichtbaarheid in de eerstvolgende release 1.136 inderdaad gaan verbeteren nav jullie feedback tijdens de releasedemo.

Het blokkeren van de mutatie was inderdaad het verzoek en we hebben dit als waarschuwing geimplementeerd. Dit hebben we gedaan omdat we anders tegen andere issues zouden kunnen aanlopen. Dit had ik even met jullie moeten kortsluiten, dat was handiger geweest. Excuses!

 

Groeten Marinka

door Jolanda Redelijkheid

Hi @Marinka Eweg,

 

Thanks voor je snelle reactie! Fijn dat jullie dit willen en gaan oppakken!!

 

Groetjes Jolanda