Mijn Communities
Help
Jolanda Redelijkheid
CHAMPION **

Keuze 'Afdrukken' bij E-loonstrook keuze verwijderbaar maken

door Jolanda Redelijkheid
Status: Nieuw

We willen de werknemer de keuze geven hoe zij geïnformeerd worden dat er een loonstrook of jaaropgaaf klaarstaat, deze optie houden wij al langere tijd tegen omdat de keuze 'Afdrukken' er ook tussen staat en dat is niet wenselijk. Het is ook niet meer van deze tijd.

Is het mogelijk om één van onderstaande opties te realiseren?

• De keuze lijst die hierachter zit wijzigbaar is, zodat iedere klant of ieder administratiekantoor kan kiezen welke opties zij aanbieden
  • De keuze 'Afdrukken' verwijderen uit de lijst

Waarom vinden we dit belangrijk? Werknemers die in dienst zijn raadplegen hun strook via de app.

Maar wanneer een werknemer uitdienst is, moeten zij een account aanhouden voor enkel inzage E-dossier en downloaden jaaropgaaf. Inlogggevens worden vergeten, etc.

Daarom zou het fijn zijn dat wanneer zij uitdienst gaan, dat zij de keuze kunnen maken dat ze de stukken opgestuurd krijgen. Maar we willen niet dat ze ervoor kunnen kiezen dat het document ook daadwerkelijk wordt afgedrukt.

1 Opmerking
Nbastiaanse
CHAMPION **
door Nbastiaanse

Voor zover ik ooit heb begrepen doet die keuze niets behalve dat je dan zelf een overzicht kunt maken met welke medewerkers hun strook graag afgedrukt zouden willen hebben. Ik denk dat verwijderen geen optie is omdat er misschien wel gebruik van gemaakt wordt maar de lijst wijzigbaar maken is een prima oplossing.