Mijn Communities
Help
Birgit van der Burg
CONTRIBUTOR ***

Koppeling met externe partij (RDW) voor leaseauto's

door Birgit van der Burg
Status: Afgewezen

Het zou fijn zijn als er onderzocht kon gaan worden of mogelijk is om een koppeling tussen Visma en RDW te realiseren zodat altijd de juiste fiscale gegevens (op basis van de richtlijnen van de belastingdienst) van de uitgegeven leaseauto in Visma en Payroll staan. 
Dit op basis van het kenteken van de auto die je als eindgebruiker invoert in het systeem. 

Zo'n koppeling voorkomt fouten en eventuele naheffingen bij de werknemer als het toch niet correct is ingevoerd.

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor uw idee

 

Op dit moment hebben we geen plannen om dit idee te gaan ondersteunen 

Gezien andere prioriteiten gaan we dit idee daarmee niet op de backlog opnemen 

 

Sorry voor de afwijzing en toch vriendelijk dank voor uw idee 

Birgit van der Burg
CONTRIBUTOR ***
door Birgit van der Burg

Goedemorgen,

Toch jammer.. ik weet dat andere HRM pakketten dit wel hebben. Het zou een mooie aanvulling zijn op het pakket dat Visma aanbiedt.

Groet, Birgit

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Inderdaad heel jammer, heel veel pakketten bieden dit aan.

Rob Faas
CONTRIBUTOR ***
door Rob Faas

Jammer, andere pakketten heeft wel een dergelijke functionaliteit.

MarcoV
VISMA
door MarcoV (Bijgewerkt ‎19-01-2024 17:44 door MarcoV VISMA )
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @Birgit van der Burg ,

 

Wellicht kunnen we met het Roboticsteam van Visma  ondersteunen bij dit proces. Met Robotics Process Automation (RPA) automatiseren we allerlei processen. Dit zijn ook soms processen die je handmatig moet doen omdat er (nog) geen koppeling is. Zo doen wij bijvoorbeeld ook VOG's aanvragen voor klanten omdat daar geen koppeling voor is. Wellicht kunnen we ook iets betekenen met Robotics bij het ophalen van de fiscale gegevens op de website van RDW. Vindt je het goed als ik even contact met je opneem en dit met je bespreek?

 

Met vriendelijke groet,
 

Marco Vermaat

Business Consultant Robotics

 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen