Mijn Communities
Help
Joyce Salhuteru
CHAMPION *

Kunnen filteren op ad hoc taken binnen Taken

door Joyce Salhuteru (Bijgewerkt ‎13-12-2022 19:21 door Joyce Salhuteru )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Binnen Taken en het overzicht openstaande taken is het niet mogelijk om te filteren op Ad hoc taken.

Om te kunnen sturen op ad hoc taken is het noodzakelijk dat je kunt filteren op ad hoc taken.

Door deze onmogelijkheid is sturing op en het monitoren van ad hoc taken niet mogelijk.

 

Wij willen dat er een filter voor ad hoc taken komt.

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Nieuw

Hartelijk dank voor je idee maar komt dit idee al niet meer voor in het idee portaal ? 

We willen duplicaten nl voorkomen om overzicht te houden in de ideeen 

 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/filteren-in-takenbak/idi-p/417062

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/Taken-filteren-in-taken/idi-p/531292

 

Als dat zo is kunt u kudo's geven in de bestaande ideeen en sluiten we deze af 

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

@Rene van Jole 

Nee, deze had ik gezien, maar deze gaan over het filteren en zoeken in het algemeen.

Wij missen een filter voor adhoctaken:

JoyceSalhuteru_0-1671612629746.png

 

Het zou mooi zijn wanneer in dit lijstje ook de Ad hoc taken staan.

Omdat adhoc taken niet gekoppeld zijn aan een module, kunnen we ook geen gebruik maken van de huidige filters.

 

Adhoc taken zijn hierdoor zeer lastig tot niet te vinden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Hans Borsboom

Beste Joyce.

 

Er is een Overzicht Ad-hoc taken.
Biedt deze wellicht het inzicht dat je nodig hebt?

Ovz adhoc taken.png 

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

Dag @Hans Borsboom,

 

Nee, vanuit het overzicht kunnen we deze taken niet afhandelen.

Ik heb zojuist een ad hoc taak aangemaakt en ik kan in het overzicht de taak alleen aanpassen en verwijderen.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5403

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ

door Rene van Jole

Dit is samengevoegd met andere filter verzoeken onder backlog nummer 4811