Mijn Communities
Help
MarcvdAa
CONTRIBUTOR ***

Mailnotificatie WvP leesbaarder maken

door MarcvdAa
Status: In onderzoek

In de algemene e-mailnotificaties vanuit Visma naar de verantwoordelijke manager toe staan instructies opgenomen wat hij/zij bij deze melding moet doen. Echter, deze instructie komt vanuit een samenvoegveld en staat als 1 blok tekst (zonder witregels ertussen) uitgeschreven. Dat bevordert de leesbaarheid in zijn geheel niet en daar krijgen we klachten over.

 

Is het op 1 of andere manier mogelijk om deze instructies leesbaarder te maken met witregels en een nette opmaak?Tekst instructie onleesbaar.JPG

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel (Bijgewerkt ‎12-01-2024 15:24 door Monique van Berkel )

Per 1-1-2024 zijn wij overgestapt naar Visma.net en deze vraag heb ik toevallig deze week met onze consultant besproken.

Hij wist niet gelijk een oplossing, dus ik had aangegeven om het als idee in te dienen. Dat hoeft nu niet meer, maar wel gelijk een kudo gegeven.

1. Het is teveel tekst, maar we kunnen dit zelf inkorten.

2. De lay-out moet worden verbeterd met alinea's etc., zodat het leesbaar is.

door Hans Borsboom (Bijgewerkt ‎24-04-2024 16:24 door Hans Borsboom VISMA )

Beste @MarcvdAa en @Monique van Berkel 

Dit betreft een e-mail notificatie (een herinnering) dat een taak nog niet / niet op tijd is uitgevoerd.
Dezelfde instructies staan ook in de betreffende taak zelf (en worden daar weergegeven zoals ze zijn geconfigureerd).
Het is dan wellicht wat overbodig om de instructies van de taak ook in deze herinnering te vermelden.

We zouden daarom willen adviseren om in de configuratie van de e-mail notificatie het samenvoegveld voor de instructie eruit te halen (en om het nog 'schoner' te maken voor de gebruiker zou je eventueel ook het samenvoegveld voor de taak-id achterwege kunnen laten).

 

HansBorsboom_1-1713968420831.png