Mijn Communities
Help
esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **

Medewerkers via declaratiemodule overuren in geld of tvt laten indienen

door esthervanderpanne
Status: Afgewezen

Er worden binnen onze organisatie nogal wat overuren gedraaid. Dit wordt nu bijgehouden op excelformulieren die de manager tekent en die ik later invoer in Visma. Deze manier van registeren kost behoorlijk veel tijd, is erg foutgevoelig (de formulieren raken nogal is zoek via de mail/je kan zomaar bij de verkeerde persoon de uren opvoeren/er is geen controlemogelijkheid op dubbel gedeclareerde uren enz.)

 

We proberen het nu via de declaratiemodule in te richten maar dit kan kennelijk alleen voor overuren in geld en niet voor tijd voor tijd. 

 

Ik zou heel graag zien dat het ook mogelijk wordt om overuren in tijd voor tijd (met de juiste toeslag) te declareren. De uren worden dan gelijk op de juiste plek verwerkt en wellicht is het dan ook mogelijk om er rapportages te draaien om inzicht te geven in de declaratie van de overuren.

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen