Mijn Communities
Help
Skat
CONTRIBUTOR **

Meerdere kostenplaatsen koppelen aan een afdeling

door Skat
Status: Afgewezen

Wij lopen er tegenaan dat er per afdeling maar 1 kostenplaats gekozen kan worden.

Ik ben gewend dat er een overkoepelende afdeling is waar verschillende "subafdelingen" (kostenplaatsen) onder vallen. Omdat we nu voor elke subafdeling echt een aparte afdeling moeten aanmaken wordt de hiërarchie erg onoverzichtelijk in Visma. We zijn benieuwd of meer Visma gebruikers hier tegenaan lopen of hoe jullie hiermee omgaan!

4 Opmerkingen
door rachidahaddou

Goedemorgen @Skat 

 

In de release note van 1 April (1.138) vanaf blz 18 staat beschreven hoe je de loonkostenverdeling kunt vastleggen. Is dit wellicht waar je naar op zoek bent? Is dit niet het geval dan adviseer ik je om een aanvraag in te dienen bij support.

 

Met vriendelijke groet

Rachida Haddou

Skat
CONTRIBUTOR **
door Skat

@rachidahaddou Dit is niet waar we naar op zoek zijn. Onze support medewerkers verwees ons naar de community :).

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen