Mijn Communities
Help
Jurjan Doornbos
CONTRIBUTOR **

Meerdere loonstroken tegelijk downloaden of printen

door Jurjan Doornbos
Status: Bestaat al

Het zou een mooie optie zijn als je alle loonstroken van 1 medewerker over een bepaalde periode in 1 keer zou kunnen downloaden of printen.

Dit kan nu alleen maar per stuk.

 

Wij hebben geregeld dat als medewerkers uit dienst zijn de vraag komt of wij alle loonstroken nog even kunnen sturen.

 

Of wat ik in een ander idee zag: Misschien is het handig dat medewerkers de loonstroken en jaaropgaven nog steeds via de app kunnen downloaden en/of inzien.

Dus dat de app gekoppeld blijft aan hun dossier.

8 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

Hallo @Jurjan Doornbos 

 

Was je op de hoogte van de mogelijkheid om alle documenten van een medewerker in 1 keer te exporteren?

Bij EDossier - Acties - Exporteren documenten werknemer is het mogelijk om alle documenten in 1 zip bestand te exporteren.

 

Dit is echter niet mogelijk vanuit Mijn Talent. Ik weet niet of dat wellicht de wens is?

Ook begrijp ik dat dan de wens om na uit dienst nog steeds documenten in de app te kunnen inzien een valide wens is. 

 

Marinka

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Jurjan Doornbos
CONTRIBUTOR **
door Jurjan Doornbos

Het is prima dat dit alleen bij Talent mogelijk is.

Alles exporteren is soms heel veel en moet je alle bestanden bekijken als je alleen de loonstroken nodig bent.

Het zou dus mooi zijn dat er een optie was om aan te kunnen geven welke map je zou willen exporteren.

 

Ook zou het mooi zijn dat een medewerker in de app nog zijn loonstroken zou kunnen zien voor een bepaalde periode.

Bijvoorbeeld een jaar.

door Rene van Jole

Het zelf kiezen welk bestand je uit het dossier wil exporteren staat al op de backlog en op het idee portaal 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/Zelf-kiezen-welke-documenten-je-uit-het-e-dossie...

 

Voor wat betreft de App gaan we voorlopig geen nieuwe functionaliteit op korte termijn toevoegen 

 

Ik zet daarmee dit idee op bestaat al met verwijzing naar bovenstaande link van het idee portaal 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Idee bestaat al 

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

Kan wel zijn "status bestaat al" maar wat wordt er aan gedaan!!!!

Binnen VISMA bestaat dit zeker niet!!!!

super maar dan ook super onhandig

 

 

door Rene van Jole

Zoals bovenstaande uitgelegd / toegelicht staat het idee om vanuit het e-dossier Zelf kiezen welke documenten je uit het e-dossier exporteert op de backlog opgenomen en gaan we dit tzt inplannen om na te gaan of we dit kunnen realiseren 

Dit staat onder backlog nummer 5048 zoals is de link van dit vergelijkbare idee opgenomen 

 

Er is op dit moment nog geen concreet plan wanneer we dit kunnen oppakken in 2023 - 2024 hebben we de ambitie om verbeteringen in het e-dossier te gaan aanbrengen 

 

Bestaat al zoals uitgelegd geeft aan dat het idee al op het idee portaal bestaat