Mijn Communities
Help
ToosJ
CONTRIBUTOR **

Mis het veld brinnummer in eigen rapportages

door ToosJ (Bijgewerkt ‎18-08-2021 11:58 door Rene van Jole VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Is het mogelijk het brinnummer toe te voegen in de rapportagetool 'Eigen overzichten'

Kan deze worden toegevoegd ?

8 Opmerkingen
door Jordy Kamphuis

Ter aanvulling hierop: 

 

Waarom: Het geeft bijv.  de financiele mensen de mogelijkheid om in de finance kant hier zaken op te kunnen aanpassen/mappen. 

Wat lost het op: Zelf je eigen overzichten kunnen maken waarin BRIN is toegevoegd als veld i.p.v. filter

Wat levert het op: Tijdswinst, eigen overzichten verrijken, meer informatie kunnen bundelen.

 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
De gevraagde functionaliteit kun je vinden in Persoonsgegevens > Diensttijden. Het is ook mogelijk om dit veld mee te nemen in de Eigen Overzichten.

Mocht je hier verdere vragen over hebben, maak dan een Support Ticket aan.

Dit idee zal niet in behandeling worden genomen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

@ToosJ 

Na overleg met @Jordy Kamphuis begrijpen wij dit idee nu beter en wordt de status gewijzigd naar Intake. De definitieve beoordeling zal op een later moment plaatsvinden.

 

Vriendelijk verzoek om in het vervolg rekening te houden met het volgende: 

Beschrijf jouw idee met de 5 W’s en de H in het hoofd: Wie, Wat, Waar, Waarom, Wanneer en Hoe. Dit helpt ons en andere leden van de community enorm bij het beoordelen van jouw idee. Zie voor meer informatie

Werken met ideeën - Visma Community

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

We zijn hard aan het werken aan de nieuwe rapportage tool.

Gedurende Q4-Q1 gaan er pilots lopen met een aantal klanten waarbij je ook zelf rapportages kunt maken.

In de volgende gebruikersraad van Onderwijs gaan we hier meer toelichting op geven.

 

Als dit beschikbaar is is oa het veld Brin nummer ook beschikbaar en kan dit in de eigen rapportages worden opgenomen. Voor de huidige bestaande rapportages gaan we niets aanpassen 

PascalHemelaar
CONTRIBUTOR *
door PascalHemelaar

@Rene van Jole heb je een status update over deze vraag?

door Rene van Jole

Goedemorgen,

 

De status is dat dit idee op de backlog staat en nog niet is ingepland

Het idee heeft niet veel kudo's en daarmee ook niet echt onze aandacht irm de overige ideeen met heel veel meer kudo's 

 

Ik zal eens navragen wat de impact voor onze Ontwikkeling is en of we dit als dit weinig werk ik 'tussendoor' kunnen meenemen 

door Rene van Jole

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht zal dit dan worden toegevoegd aan de huidige Visma.net HRM rapportage tool omdat we het maken van eigen overzichten in HRM analytics / Visma.net BI voorlopig nog niet verwachten uit te kunnen rollen