Mijn Communities
Help
Jelco
CONTRIBUTOR **

Naam van supportomgeving tonen in terugkoppeling ticketaanvraag

door Jelco (Bijgewerkt ‎17-01-2025 14:33 door Jelco )
Status: Intake

Goedemiddag,

Als administratiekantoor werken wij met verschillende Visma en Youforce omgevingen. Daarbij horen ook aparte support omgevingen voor de betreffende klanten waar wij voor werken. Het zou heel fijn zijn dat in de terugkoppelingsmail vanuit Visma of Peple de naam van de betreffende supportomgeving wordt getoond, bijv. in de onderwerpsregel van de mail. Op dit moment krijgen wij een reactie terug: "Aanvraag met nummer 123456 is afgehandeld". Omdat wij regelmatig tickets uitzetten in de verschillende support omgevingen, hebben wij vaak geen idee welke supportomgeving dit betreft en moeten dus alle omgevingen checken, alvorens we er achter kunnen komen voor welke klant dit issue is opgelost / in behandeling in. De link in de mail werkt vaak niet, omdat we al ingelogd zijn op een specifieke klantomgeving. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee!

6 Opmerkingen
door rachidahaddou

Beste @Jelco 
Bij het indienen van een aanvraag bij Peple ontvang je een bevestigingsmail. Hieruit kun je opmaken dat deze vanuit Peple komt en niet vanuit support van Youforce of en ander support omgeving. Mijn vraag is of je deze wel ontvangt.

rachidahaddou_2-1737121324882.png

Jelco
CONTRIBUTOR **
door Jelco

Hi @rachidahaddou, klopt, die ontvang ik  wel. Alleen wordt daar geen naam van de betreffende supportomgeving in getoond. Wij hebben een master-AK omgeving voor diverse klanten. De ticketaanvragen voor klanten in deze omgeving zetten wij in dezelfde supportomgeving. Echter hebben we ook een aantal klanten die een aparte eigen omgeving hebben en dus ook een eigen supportomgeving. Als wij terugkoppeling krijgen vanuit jullie is voor ons geen onderscheid te maken vanuit welke supportomgeving deze reactie komt. In de praktijk moeten wij dus alle supportomgevingen door, om te checken waar het betreffende ticket staat. Het zou dus heel erg helpen als vanuit jullie terugkoppeling iets komt zoals:

"Wij hebben jouw aanvraag #134455 in de supportomgeving van Master-AK in goede orde ontvangen." ... etc.

"Wij hebben jouw aanvraag #134455 in de supportomgeving van KLANT X in oede orde ontvangen." ... etc.

En als het kan ook in de onderwerpsregel:

Aanvraag #12334 in supportomgeving Master-AK | Aanvraag back-up code medewerker

Aanvraag #12334 in supportomgeving KLANT X | Aanvraag back-up code medewerker

Hopelijk verduidelijkt dit mijn wens. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Jelco
CONTRIBUTOR **
door Jelco

Hoi,

Is er al bekend wanneer dit ticket bekeken/vervuld gaat worden?

door rachidahaddou

@Jelco  dit staat op onze backlog  we gaan samen met de leverancier kijken naar wat er eventueel mogelijk is.

Jelco
CONTRIBUTOR **
door Jelco

@rachidahaddou, bedankt voor je snelle reactie. Ok, ik ben heel benieuwd; het zou ons het werk een een stuk eenvoudiger maken 🙂