Mijn Communities
Help
Mireille Werring
CHAMPION ***

Niet onthouden van geüploade documenten in DI taak "verhoging pensioenaanspraken"

door Mireille Werring
Status: Afgewezen

 

In de taak "verhoging pensioenaanspraken (VO) voeg ik een document toe met de fiscale ruimte.

Zodra ik in een DI taak met een bijlage op de button "later doen" klik onthoudt VISMA de upload niet.

 

De werking van VISMA is:

Documenten worden in eerste instantie geüpload naar een tijdelijke map. Als de taak is voltooid, worden ze opgeslagen in eDossier/een permanente map, afhankelijk van de inrichting. Als er op Later doen wordt geklikt, wordt het document verwijderd uit de tijdelijke map en weggegooid, waardoor het niet langer beschikbaar is wanneer de taak wordt hervat.

 

De werking van VISMA is niet wenselijk. Het verzoek om in DI taken met upload knop de geüploade documenten te laten onthouden bij de gebruik van de knop "later doen". Dezelfde inrichting als bij reguliere taken.

 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen