om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Onze woningcorporatie kent een volledige dertiende maanduitkering (8,333%)
Vanuit de Cao Woondiensten is er vanaf 2024 een eindejaarsuitkering geldig (van 4% vanaf 2026).
Deze nieuwe eindejaaruitkering heb ik in Visma op 0% gezet omdat ik anders 2 regelingen naast elkaar had lopen.
Echter, vanaf 2026 wordt de eindejaarsuitkering ook onderdeel van het pensioengevend salaris. In aanloop hier naartoe, zou ik de eindejaarsuitkering daarom alsnog willen activeren en zichtbaar maken op de loonstrook. Je krijgt dan dus een combinatie van een stukje 13e maanduitkering en eindejaarsuitkering, waarvan in 2026 een deel van de eindejaarsuitkering wél pensioengevend is en een deel niet pensioengevend.
Een concreet voorbeeld: 13e maand van 4,33% over 105% salaris (niet pensioengevend) + 4% eindejaarsuitkering over 100% salaris (wel pensioengevend) + 4% eindejaarsuitkering over resterende 5% salaris (NIET pensioengevend).
Mijn wens is om de software zodanig aan te laten passen dat dit correct kan worden berekend.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.