Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Selectie medewerkers

door Asha
Status: Bestaat al

Wanneer ik een ex-medewerker wil opzoeken, krijg ik de totale selectie van de historie.

Voorbeeld medewerker x is 5 x van afdeling gewisseld, ik krijg dan 5 x deze medewerker te zien. Met een veel voorkomende achternaam moet je dan gaat zoeken, welke ex-medewerker je nodig hebt.

Ik zou graag de keuze erbij willen van "medewerker uit dienst" waarbij je alleen het laatste afgesloten contract als keuze krijgt. Dit dikt de keuze van het overzicht aardig in.

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Bestaat al

Hallo @Asha  ,

 

We hebben al een mogelijkheid om een medewerker eenmalig te tonen in de boom.

Dat geldt dan niet alleen voor ex medewerkers zoals je vraagt, maar ook voor medewerkers die nu in dienst zijn.

MarinkaEweg_0-1658230566410.png

Ben je hiermee al geholpen?

 

Groeten Marinka

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Hallo @Marinka Eweg,

 

Ik denk dat hiermee een groot gedeelte van mijn "probleem" is opgelost. Doordat het overzicht nu ingedikt is, maakt het dat het zoeken bij ex-medewerkers makkelijker wordt.

 

 Dank je wel voor de simpele oplossing.

 

Groetjes,

 

Asha

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Fijn @Asha ! Dank voor je reactie!

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Hallo @Marinka Eweg,  het valt mij op dat de functionaliteit 'laat medewerker eenmalig zien' het al enige niet meer doet.

Het vinkje staat bij aan en toch zie ik de hele historie van de betreffende (ex) medewerker. Ik dacht dat ik door het vinkje aan te zetten altijd het laatste contract zou zien van zowel de medewerker als de ex medewerker.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Asha  

Het zou nog gewoon moeten werken! In mijn testomgeving werkt het in ieder geval wel:)

Het gaat er dus om dat een medewerker 1 keer voorkomt per afdeling.

Op andere afdelingen is het contract nog wel zichtbaar, maar alleen als hiervoor autorisatie is en als ex medewerkers inzien ook aanstaat.

MarinkaEweg_0-1668675010890.png

 

Mocht dit bij jou anders zijn zou je dit dan willen melden bij support?