Mijn Communities
Help
Lucia makkink
CONTRIBUTOR **

Standaard verjaardagslijst aanpassen naar AVG proef. Geen geboortejaar en geen leeftijd noemen.

door Lucia makkink
Status: Afgewezen

Geachte relatie,
Kunt u de standaard verjaardagslijst aanpassen met alleen geboortedag en geboorte maand.
Het is niet AVG proef om er ook het geboortejaar achter te zetten en hoe oud de medewerker wordt.
Ik hoor het graag.
Dank alvast.
met vr.gr. Lucia Makkink

3 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Nieuw

Hallo Lucia,

 

Dank voor je verzoek.

Mag ik vragen hoe en voor wie jullie dit overzicht gebruiken?

Ik kan me voorstellen dat dit overzicht heel fijn in gebruik is vanuit HR en dan zijn de geboortedatum en leeftijd wellicht wel heel belangrijk.

Maar als het bedoeld is om open te zetten voor alle collega's kan ik me zo voorstellen dat je dit niet wilt vermelden.

Is het bekend dat je ook signalen kunt gebruiken om op de hoogte te zijn van verjaardagen? Deze signalen zijn met en zonder geboortedatum beschikbaar. 

Daarmee zou je ook dus collega's op de hoogte kunnen stellen van verjaardagen zonder dat ze teveel informatie krijgen.

Misschien kun je hierop reageren en iets meer achtergrond meegeven aan dit verzoek.

 

Groeten Marinka

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen