Mijn Communities
Help
Joyce Salhuteru
CHAMPION *

Tag in tredeboek ook daadwerkelijk maken: TBLEmpCon_Alg_Tredenaam

door Joyce Salhuteru (Bijgewerkt ‎03-04-2023 17:31 door Joyce Salhuteru )
Status: Gerealiseerd
Naar aanleiding van onderstaande conclusie van jullie supportafdeling, wil ik graag dat de tag TBLEmpCon_Alg_Tredenaam ook daadwerkelijk gebruikt kan worden.

 

Reactie Support Visma:

Beste @Joyce Salhuteru

 

Ik heb contact gehad met ontwikkeling
Deze tag staat wel in onze tagboek maar bestaat nog niet. Dat is ook de reden waarom wij van support het niet konden toevoegen in de sjablonen/documenten.
Ik verwijs je naar de community om een wens in te dienen.

 

8 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Joyce Salhuteru ,

 

Is jouw verzoek inderdaad om een 'tabletag' te maken? Table tags worden gebruikt om de hele tabel weer te geven voor een medewerker. Dus niet alleen de huidige tredenaam.

Ik hoor het graag!

Marinka

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

Hoi @Marinka Eweg,

 

Wij willen graag de betreffende tag in een sjabloon gebruiken, zodat de naam van de trede in het gegenereerde document terecht komt.  In dit geval een arbeidsovereenkomst/addendum.

 

Dus wanneer dit iets anders is dan een tabletag, dan graag een tag die we kunnen gebruiken in de sjablonen.

 

Ik hoop je zo voldoende informatie te hebben gegeven.

 

Groet,

 

Joyce

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit idee is opgenomen op de backlog onder nummer 3148.

J Hoogeslag
CONTRIBUTOR ***
door J Hoogeslag

@Marinka Eweg

Begin april is bovenstaand idee op de blacklog gezet. Hebben jullie enig idee of en wanneer dit gerealiseerd gaat worden?

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@J Hoogeslag Deze wens staat op de backlog en we zijn er nog niet aan toegekomen. Het is zeker de bedoeling dat we dit gaan realiseren,  maar ik kan nu helaas niet aangeven wanneer. 

Eduard Bos
VISMA
door Eduard Bos
Status changed to: Status: Ingepland

Beste klant, deze wens zal met de release van 6 april gerealiseerd worden. Versie 1.142.00

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd