Mijn Communities
Help
Monique van Berkel
CHAMPION ***

Tijdelijke uitbreidingen niet zichtbaar maken op diensttijden

door Monique van Berkel
Status: Bestaat al

Als ik bij een medewerker de details van de diensttijd bekijk, dan zie ik dat de tijdelijke uitbreidingen ook worden getoond (zie printscreen). Dit is niet wenselijk, omdat de periode vanaf 1-8-2023 toch maar één keer wordt meegeteld. Zou dit kunnen worden aangepast?

MoniquevanBerkel_1-1731418475154.png

5 Opmerkingen
door Jordy Kamphuis
Status changed to: Status: Nieuw

Hi @Monique van Berkel ,

Deze optie hebben we in het verleden al toegevoegd en kun je in je eigen omgeving ook activeren om dit te voorkomen (naar de toekomst toe). Deze kun je onder persoonsgegevens > onderhoud > instellingen vinden. Je ziet hem hieronder in dit kopje staan: 

JordyKamphuis_0-1731425586214.png

Als je het blokeren aanzet voor de tijdelijke uitbreidingscontracten, zul je er geen last meer van hebben naar de toekomst.

Beantwoord dat je wens? 🙂

Monique van Berkel
CHAMPION ***
door Monique van Berkel

@Jordy Kamphuis Ja, heb ik gedaan! Is het nog mogelijk om het bij bestaande medewerkers aan te passen?

MoniquevanBerkel_1-1731488034982.png

door Jordy Kamphuis

@Monique van Berkel Zeker! Wanneer je contracten hebt  vastgelegd als een tijdelijke uitbreiding, dan kun je door de diensttijden te synchroniseren de 'uitbreidingsregels' laten verwijderen bij de details (ze werden al niet meer mee geteld in totalen, alleen nog bij details weergegeven). 

De synchronisatieknop kom je ook in de persoonsgegevens > onderhoud instellingen tegen.

Contracten die niet een uitbreiding zijn, maar wel tegelijk lopen met een ander contract, blijven wel staan uiteraard.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Monique van Berkel
CHAMPION ***
door Monique van Berkel

@Jordy Kamphuis Ook dat is gelukt, bedankt voor de hulp! 😃