Mijn Communities
Help
Ans van Laarhoven
CONTRIBUTOR ***

Toevoegen tag 'manager_volgend_op_contractdatum'

door Ans van Laarhoven
Status: Realisatie waarschijnlijk

Middels de actie 'Mutatie en/of afdeling' wordt door de LG een wijziging van functie en/of afdeling geïnitieerd. 2 secties (waaronder Positie) worden ingevuld, zodat de nieuwe functie en afdeling bekend is.


Hierna start een workflow, zodat HR de wijziging kan uitvoeren en het contract kan opmaken.

Ook moet er een taak gaan naar de NIEUWE LG, om te bepalen of de mdw andere of aanvullende middelen of faciliteiten nodig heeft.

Echter, deze taak gaat naar de OUDE LG.

Het is niet mogelijk om, op dít moment, de taak naar de NIEUWE LG te laten gaan.

Nu hebben we al de tags:

- functie_volgend_op_contractdatum

- afdeling-volgend_op_contractdatum

Ik zou graag zien dat ook de tag 'manager_volgend_op_contractdatum' beschikbaar kwam.

Dan kan ik het probleem oplossen.

 

3 Opmerkingen
Ans van Laarhoven
CONTRIBUTOR ***
door Ans van Laarhoven

Het gaat natuurlijk óók om de ROL: toekomstig manager. Niet alleen om deze tags.

Samen met consultant Anja de Kleijn nog gekeken naar dit issue.

Hoe ik het zou kunnen vangen in een workflow.

Verder dan 'een bestaande rol (bv HR) een emailtaak laten sturen naar de nieuwe manager' komen we niet.

Bij managers werken we echter niet met email-taken, maar met algemene taken.

Je kunt de taak (die bij de oude manager staat) ook nog toewijzen aan de nieuwe manager.

Echter, in onze organisatie zijn managers hiervoor niet geautoriseerd.

Bovendien, als je klikt op 'later doen', staat de taak weer bij de oude manager.

 

door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit request heeft niet heel veel kudo's echter we willen de Tags verder gaan uitbreiden en verbeteren waarbij we dit request tzt in zullen meenemen. DIt request is geregistreerd onder nummer 4983