Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

Verbeterverzoek intrekken verlof boekingsgroep werkt niet voor automatische goedkeuring rol.

door Salden (Bijgewerkt ‎18-08-2022 09:00 door Rene van Jole VISMA )
Status: Afgewezen

Verzoek: automatische goedkeuring instellen bij boekingsgroep verlof voor het intrekking van verlof.

Toelichting: Vandaag heb ik met een consultant van Visma de boekingsgroep voor verlof geactiveerd.

We hebben een test-verlofaanvraag ingediend en daarna weer ingetrokken. Ik heb de rol manager verlof en kon daardoor verlof indienen dat meteen de status goedgekeurd had (automatische goedkeuring voor rol). Vreemd genoeg kon je dit alleen instellen voor het indienen van verlof en niet voor het intrekken. M.a.w. De intrekking komt dus weer bij de leidinggevende terecht en dat leidt weer tot vragen van de leidinggevende. Ik zou het veel logischer vinden als de automatische goedkeuring voor zowel indienen als intrekken van verlof werkt.

 

 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden. Bij weinig Kudo's is de kans heel groot dat het idee wordt afgewezen.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen