Mijn Communities
Help
John Bouwman
CHAMPION **

Verlof definitie voor collectieve vrije dagen

door John Bouwman
Status: Realisatie waarschijnlijk

 

Hoe kan ik er voor zorgen dat een verlof definitie voor collectieve vrije dagen ook in mindering worden gebracht op het verlof?

 

Een massa aanvraag is niet handig. Wij willen graag voor de komende jaren alvast de collectieve dagen vastleggen, net zoals bij feestdagen. Echter deze moeten dan automatisch met het verlofsaldo verrekend worden.  Daarnaast hebben we veel mutaties in de loop van het jaar.  (w.o. in dienst en contracturen wijzigingen), waarbij wij dit telkens weer opnieuw moeten muteren).

 

Dus een verlofdefinitie Collectief Verlof die automatisch de roosteruren in mindering brengt op het oudste verlof zou voor ons wenselijk zijn.

 

Wellicht zijn er meerdere werkgevers die collectieve vrije dagen hebben?

8 Opmerkingen
GdV
CONTRIBUTOR ***
door GdV

Zou een welkome aanvulling zijn. Nu met een massa-aanvraag ingevoerd, maar nieuwe medewerkers en eventuele contractverlengingen worden niet meegenomen. Dit betekent een extra controleslag. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Volgende week wordt er een extra oplevering gedaan met deze functionaliteit 

GdV
CONTRIBUTOR ***
door GdV

Fijn dat dit is opgepakt. We zien uit naar de oplevering!

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Top!

Emma Cuperus
CONTRIBUTOR ***
door Emma Cuperus

@Rene van Jole In welke release kan ik deze functionaliteit terugvinden?

door Rene van Jole

Dit is nog niet uitgerold dit is op dit moment bij 1 klant in pilot. Zodra we dit gaan uitrollen komt het in de release notes te staan. 

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Is er al zicht op per wanneer dit wordt opgeleverd?

door Rene van Jole

@John Bouwman  Marion onze service Owner heeft je via e-mail een update verzonden