Mijn Communities
Help
MvB
CHAMPION ***

Verschil maken tussen tijdelijk contract en tijdelijke uitbreiding

door MvB
Status: In onderzoek

In onze organisatie (Onderwijs) hebben we behoefte om het verschil te kunnen maken tussen een tijdelijk contract en een tijdelijke uitbreiding. In HRM kan je vooraf bij het invoeren van een nieuw contract de keuze maken tussen "nieuw contract gebaseerd op bestaand contract" of "nieuwe uitbreiding". Daarna is het niet meer zichtbaar, omdat er in beide gevallen bij Arbeidscontract "tijdelijk contract" komt te staan.

De gegevens worden bij ons vanuit Visma.net doorgestuurd naar Capsici van Datapas (begrotingsprogramma).  Daar hebben we de mogelijkheid om alle tijdelijke uitbreidingen uit te sluiten voor de begroting, maar dat is nu niet meer mogelijk. Is dat voor meer onderwijs-instellingen een wens? Zo ja, geef snel een kudo! 😃

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

MvB
CHAMPION ***
door MvB

Inmiddels ben ik erachter dat ik via Applicatiebeheer - Algemene definities - Keuzelijsten bij Omschrijving indicatie contract een nieuwe omschrijving kan toevoegen.

Onder Persoonsgegevens - Contract komt het er nu zo uit te zien (zie printscreen).

Heel jammer, dat niemand van Peple mij hier eerder op heeft gewezen. 🤔

MvB_0-1749195397339.png