svp een zoekfunctie voor medewerker, net als bij payroll, toevoegen aan beginscherm waarna de persoonsgegevens van deze desbetreffende medewerker worden getoond.
Deze optie werkt m.i. veel sneller. Nu moet ik eerst naar persoonsgegevens (stap 1) en daarna op een persoon zoeken (stap 2). Door deze zoekfunctie sla ik stap 1 over. Dit is veel sneller en efficiënter.
Dank voor de update en ik begrijp het deels wel. Echter, wat als ik naar een andere module moet? als ik op zoek ben naar gegevens vwb. Verstrekkingen? Dan zoek ik een medewerker, dan kom ik terecht in Persoonsgegevens en dan moet ik weer switchen naar Verstrekkingen?
Ja, Persoonsgegevens is dé basis voor/van onze applicatie, maar er zijn ook andere modules die gebruikt worden.
Ondanks dat we gezien de beperkte Kudo's dit normaliter niet op de backlog zouden opnemen willen we verbeteringen gaan doen in de zoekfunctie van de medewerker. Dit is daarom op de backlog opgenomen onder nummer 5254
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.