Mijn Communities
Help
RoyV
CONTRIBUTOR ***

Zoekfunctie medewerker toevoegen aan beginscherm (net als bij payroll)

door RoyV
Status: Realisatie waarschijnlijk

svp een zoekfunctie voor medewerker, net als bij payroll, toevoegen aan beginscherm waarna de persoonsgegevens van deze desbetreffende medewerker worden getoond.

8 Opmerkingen
MikeChin
VISMA
door MikeChin
Status changed to: Status: Nieuw

Goedemiddag, 

Wat is de gedachte achter dit idee?

Je kunt nu de betreffende module selecteren en zoeken naar een specifieke werknemer, dus ook Persoonsgegevens.

Hoor graag de verwachte meerwaarde van dit idee.

 

Alvast dank, groet

Mike

RoyV
CONTRIBUTOR ***
door RoyV

Hoi Mike,

 

Bedankt voor je reactie. 

 

Deze optie werkt m.i. veel sneller. Nu moet ik eerst naar persoonsgegevens (stap 1) en daarna op een persoon zoeken (stap 2). Door deze zoekfunctie sla ik stap 1 over. Dit is veel sneller en efficiënter.

 

 

MikeChin
VISMA
door MikeChin

Dank voor de update en ik begrijp het deels wel. Echter, wat als ik naar een andere module moet? als ik op zoek ben naar gegevens vwb. Verstrekkingen?  Dan zoek ik een medewerker, dan kom ik terecht in Persoonsgegevens en dan moet ik weer switchen naar Verstrekkingen?

Ja, Persoonsgegevens is dé basis voor/van onze applicatie, maar er zijn ook andere modules die gebruikt worden. 

 

Laten we even afwachten op andere inzichten!

RoyV
CONTRIBUTOR ***
door RoyV

Hoi Mike,

 

Het klopt wat je zegt. Vandaar mijn andere verbetering (zie linkje) om in het scherm bij persoonsgegevens extra tabbladen toe te voegen aan de rij van 

RoyV_0-1648466343199.png

 

Dit maakt het allemaal veel sneller.

 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/Op-scherm-persoonsgegevens-meer-tabbladen-toevoe...

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Beste @RoyV,

 

Graag zou ik dit idee met je willen doorspreken.

Zou je contact willen opnemen met mij?

Mijn emailadres is marinka.eweg@visma.com.

 

Alvast hartelijk dank!

Marinka

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Ondanks dat we gezien de beperkte Kudo's dit normaliter niet op de backlog zouden opnemen willen we verbeteringen gaan doen in de zoekfunctie van de medewerker. Dit is daarom op de backlog opgenomen onder nummer 5254