Mijn Communities
Help
René van Dijk
CHAMPION ***

contract verlening dan automatische aanpassing besteding van duurzame inzetbaarheid

door René van Dijk
Status: Afgewezen

call 22017746 nu handmatige actie die vergeten wordt en niet beheersbaar is omdat je in een ander veld moet aanpassen

 

Bij medewerker X is het contract verlengd. 1e contract loopt van 1-12-2020 t/m 30-11-2021. 2e contract loopt van 1-12-2021 t/m 30-11-2022. LET OP: gewoon binnen contract 1.1. Er is dus geen nieuw contract in de vorm van 1.2 aangemaakt, maar er is 'verlengd' (wat goed is). Echter nu wordt de aanspraak Duurzame Inzetbaarheid WEL goed berekend (35 uur van 1-8-2021 t/m 31-7-2022), maar bij de besteding wordt die 35 uur in 4 maanden (augustus, september, oktober, november) afgeboekt en dat klopt niet. Zie printscreen.
Ik doe:
Ik verleng een contract, waarna de besteding van DI niet goed wordt afgeboekt.
Ik zie:
Dat de uren niet goed worden afgeboekt over het schooljaar/DI-jaar.
Ik verwacht:
Dat de uren worden afgeboekt in het bestedingsschema, zoals de aanspraken zijn opgebouwd.

 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen