Mijn Communities
Help
NvdB
CHAMPION ***

email adres

door NvdB
Status: Intake

ik wil het prive email-adres ook gebruiken als werk email adres - ik krijg de melding dat dubbele email-adressen niet zijn toegestaan. Ik zou niet weten waarom dit niet is toegestaan - hoe kan ik dit oplossen. - 

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Dank je voor je idee 

Kun je in wat meer detail aangeven waarom je dit zou willen ? 

Er zit nu inderdaad een check op dat we het systeem niet onnodig willen vervuilen met dezelfde invoer voor 2 verschillende types 

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Rene van Jole er zijn medewerkers die geen werk emailadres krijgen - reden is voor mij niet belangrijk - bepaalt de onderwijsinstelling - ik kan natuurlijk prive emailadres verwijderen en het prive emailadres bij het werk emailadres toevoegen maar is m.i. niet de bedoeling. vind dat er binnen Visma HRM keuzes door Peple gemaakt zijn die eigenlijk niet bij Peple horen.

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Rene van Jole aanvullende vraag: het wordt nu steeds gekker met Visma HRM- ik wil bij een medewerker het werk emailadres wijzigen bij de persoonlijke gegevens. hierin staat een fout. Nu kan ik dit niet wijzigen. heb het nu even opgelost door dit emailadres op privé te zetten en het correcte werk emailadres toe te voegen. maar gaarne oplossing!!!!!!!

door Rene van Jole

Goedemorgen NvdB, 

Dit kan je wss niet wijzigen omdat het emailadres als gebruikersaccount wordt gebruikt

Voor aanvullende vragen of instructies graag contact opnemen met de Service Desk