Mijn Communities
Help
Marion Heuvelink
CONTRIBUTOR ***

naam behouden na downloaden document uit Edossier

door Marion Heuvelink
Status: Afgewezen

Wanneer je een document download uit het Edossier krijgt het document een soort code U1-50827-......

Graag zou ik het document downloaden met behoud van naam zoals deze is genoemd in het Edossier. We werken ook met Easycruit. Als ik daar het cv download blijft de naam van het bestand wel behouden.

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

JvRaan
VISMA
door JvRaan

Op zich een logische vraag. Toch even een opmerking/overweging op dit punt: het is opzich een AVG bewuste beslissing.

Doordat je een document download naar je PC wordt de naam van het documenten geanonimiseerd. Visma heeft strikte AVG regels te volgen. 

Wanneer in de map downloads documenten komen staan, zou je ze te eenvoudig en te direct naar medewerkers en gegevens zijn te leiden.  Als je het daarna hernoemd ben je zelf verantwoordelijk voor dit document.

Dus denk mee hoe hier mee om te gaan.

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Marion Heuvelink
CONTRIBUTOR ***
door Marion Heuvelink

@JvRaan ik begrijp wat je zegt over AVG en dat is ook belangrijk. Wat ik me nu wel afvraag is, waarom is er wel behoud van naam in Easycruit en niet in Visma HRM. 

JvRaan
VISMA
door JvRaan

Ik snap dat dit inderdaad onlogisch lijkt. Dit heeft een beetje te maken met verschillende bouwers en momenten van de bouwen van de software. Maar ik zie dat @Rene van Jole de status in onderzoek heeft gezet. Deze reactie maar even afwachten.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de huidige backlog en prioriteiten heeft dit niet de hoogste prio, en geven we voorkeur aan andere onderwerpen

WIj verwachten daarmee niet dat we daarmee de komende 2-3 jaar aan dit onderwerp zullen toekomen.

 

Om geen valse verwachtingen te scheppen ga ik daarom de wens afwijzen