Mijn Communities
Help
Salden
CHAMPION **

uitdraai van alle workflowplus procedures op bedrijfsniveau inclusief alle vervallen afdelingen

door Salden
Status: Afgewezen

Graag zou ik een verbeterverzoek willen indienen voor een overzicht van workflowplus procedures waarbij ook de procedures van medewerkers van vervallen afdelingen te zien zijn.

 

Als ik nu een uitdraai maak van alle workflowplus procedures op bedrijfsniveau of afdelingsniveau, dan levert dit alleen treffers van afgelopen jaar (2022) op. Ook als ik een datum van voor 2020 intyp. Dit terwijl ik weet dat we ruim honderd van die procedures in 2021 hebben afgehandeld. Als ik op persoonsniveau klik dan zie ik de afgehandelde workflow wel. 

Navraag via case 32167698 wees uit dat deze procedures niet zichtbaar waren omdat er in 2022 diverse afdelingen zijn vervallen. En de workflow plus procedures van de medewerkers van deze vervallen afdelingen worden niet getoond.

 

 

2 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen