Mijn Communities
Help
ronvlee
CONTRIBUTOR ***

Behoefte aan rapportages. Wensen besproken binnen Synergia

door ronvlee
Status: Bestaat al

De onderstaande rapportages zijn op dit moment niet beschikbaar. Wij hebben aangegeven dat dit nog wensen zijn:

-        De mogelijkheid om te rapporteren over alle besturen heen. Nu kan op het hoogste niveau wel een rapportage gedraaid worden, maar de uitkomsten komen op een tabblad per werkgever. Dat is niet altijd wenselijk. Het moet ook in 1 overzicht kunnen.

-        De mogelijkheid om de maandelijkse kas- en negatieve betalingen in een rapportage te kunnen selecteren over de verschillende maanden en/of over de verschillende werkgever heen.

-        De mogelijkheid om een overzicht van de afdrachten ook in excel te kunnen downloaden en niet alleen in PDF. (Dat geldt overigens voor alle overzichten, die moeten altijd op verschillende manieren te downloaden zijn).

-        De mogelijkheid om een individuele loonstaat te kunnen draaien met meer opmaak, dus eerst het bruto-netto traject, daarna de overige componenten en eventueel de gegevens loonaangifte.

-        De mogelijkheid om een analyse te kunnen maken tussen de loonkosten en de loonjournaalpost. Het is nu niet mogelijk om deze gegevens in een rapportage te combineren. Er moeten dan altijd twee rapporten naast elkaar worden gelegd.

Verder hebben wij weer de wens uitgesproken voor een rekening courant systeem in de payroll waardoor automatische verrekening van negatieve salarissen over de maanden heen plaatsvindt.

 

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi Reinier 

 

Dank je voor je ingediende functionaliteiten

Zou je dit verzoek willen splitsen naar individuele onderdelen 

 

Als we per functionaliteit aparte registraties hebben kunnen we dit ook veel beter communiceren - registreren en ook afhandelen. Bij een samengestelde opzet is dat niet mogelijk en daarmee moeilijk te volgen ook voor mij op de backlog


Zou je dit willen doen ? 


Alvast bedankt

Rene

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Al deze verzoeken staan apart uitgesplitst in aparte verzoeken en Backlog items

Voor nu parkeer ik dit we pakken de individuele verzoeken  vervolgens op