Mijn Communities
Help
Ina Banis
CHAMPION *

CAO VVT - wijzigingen per 01-01-2023 over slaap- en bereikbaarheidsdiensten

door Ina Banis
Status: Gerealiseerd

Ik zou graag willen weten of Visma al bezig is met de wijzigingen in de CAO VVT per 1 januari 2023 met betrekking tot de vergoedingen van de slaap-en bereikbaarheidsdiensten.

10 Opmerkingen
wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

ik sluit mij geheel hierbij aan, invoer en verwerking is, zoals aangegeven, al vanaf 1-1-2023

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

Ook wij willen graag weten of Visma al bezig is met deze inrichting.

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Tot op heden helaas nog geen reactie ontvangen.

Ook niets te lezen in releasenotes.

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Mijn collega, planner, heeft vandaag op Nedap een hele handleiding gevonden, hoe het in Nedap ingericht moet gaan worden. Helaas kan ik geen document uploaden hier. Weet Visma ook al van deze handleiding? Kan hier een korte reactie op gegeven worden?

Alvast dank.

Ina

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

In release note staat inmiddels het volgende.

 

MarjonJanssen_0-1672155014693.jpeg

 

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Hallo Marjon,

 

Dank voor je reactie. In welke releasenote staat dit? Kan ik het ook verder opzoeken.

 

Ina

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Ik heb het ondertussen gevonden.

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@Ina Banis We proberen uiterlijk binnen 1 maand de wensen te behandelen. Ik zag je berichtje dat je inmiddels de informatie hebt gevonden. Deze informatie is inderdaad beschikbaar in Release Notes 210 .

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Nog een vraag. De oproep tijdens bereikbaarheidsdienst, komt daar nog een aparte salariscomponent voor?

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Zie artikel 4.3.1 lid 5 in de nieuwste CAO.

Werknemer krijgt tijdens een oproep tijdens de bereikbaarheidsdienst een toeslag van 25% en eventueel ook nog ORT.