Mijn Communities
Help
astolk
CONTRIBUTOR ***

Cumulatieve reservering eindejaarsuitkering tonen in salariswizard

door astolk
Status: Realisatie waarschijnlijk

Cumulatieve reservering van de eindejaarsuitkering opnemen in de salariswizard.

 

Voor vakantiegeld is dit nu al wel het geval, maar bij de eindejaarsuitkering wordt alleen de maandelijkse reservering getoond.

 

De cumulatieve reservering van de eindejaarsuitkering is is ook niet in een ander rapport beschikbaar, waardoor het op dit moment niet mogelijk is om daar een overzicht van te draaien voor alle werknemers.

 

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Hans de Bruin (Bijgewerkt ‎05-12-2022 10:46 door Hans de Bruin VISMA )

Hallo @astolk ,

 

De cumulatieve reservering eindejaarsuitkering is momenteel inderdaad niet beschikbaar in de salarisrun wizard of in één van de standaard rapportages. 

 

Ik heb bij een collega nagevraagd of we de cumulatieve eindejaarsuitkering reservering beschikbaar kunnen maken in de salarisrun wizard en hoeveel tijd dit kost. In afwachting op de reactie, wellicht dat je vraag wel via een zelf gedefinieerd rapport in Visma.net Payroll kan worden beantwoord? 

 

Ik heb in mijn testomgeving een rapport gemaakt waarvan de inrichting in de bijlages van dit bericht te zien is. Daarnaast heb ik ook een voorbeeld van de output toegevoegd. Zou je dit rapport in jullie omgeving kunnen maken en controleren of dit het gewenste inzicht geeft? Je kunt de geselecteerde "Rij groepen" en "Kolomgroepen" in de lay-out van het rapport natuurlijk naar eigen wens aanpassen.

Op het tabblad "Filter" kan je het salariscomponent selecteren dat in jullie inrichting wordt gebruikt voor de reservering van de eindejaarsuitkering. In mijn voorbeeld gebruik ik salariscomponent 46180.

 

Ik hoop dat bovenstaande voldoende helder is. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

 

De inrichting op het tab "Lay-out"De inrichting op het tab "Lay-out"

 

De inrichting op het tab "Filter"De inrichting op het tab "Filter"

 

De output van het rapportDe output van het rapport

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

DIt idee is op de backlog opgenomen onder dit nummer : VHPCNL-3733