Mijn Communities
Help
Anita Vermeulen
CONTRIBUTOR **

Loonaangifte op detailniveau medewerker inzien

door Anita Vermeulen
Status: Realisatie waarschijnlijk

De loonaangifte is opgebouwd uit de gegevens van alle medewerkers samen. Graag zou ik de mogelijkheid hebben om de loonaangifte op detailniveau van de medewerker te kunnen inzien. Er is een mogelijkheid om het XML-bestand om te zetten naar een Excel-bestand maar dit resulteert in heel veel kolommen waardoor het niet overzichtelijk is en ook de gegevens per medewerker niet eenvoudig te raadplegen zijn. 

4 Opmerkingen
door Stephan Schilperoort

Hoi Anita (@Anita Vermeulen), 

 

Je kunt het bestand ook openen in jouw browser. Je versleept dan het xml-bestand naar een willekeurige plek in jouw browser-venster.

 

Dan wordt het op een wat overzichtelijkere manier gepresenteerd. Ik noem het bewust overzichtelijker, omdat het nog steeds niet heel prettig leest.

 

Mag ik vragen welke gegevens van de loonaangifte je probeert te raadplegen?

Anita Vermeulen
CONTRIBUTOR **
door Anita Vermeulen

Goedemorgen,

 

Op dit moment heb ik geen specifiek gegeven dat ik wil opzoeken. Als ik voor 1 medewerker wil checken welke gegevens naar de Belastingdienst gaat, is dit slechts via omwegen te verkrijgen. Ik heb eerder gewerkt met een ander salarispakket (Profit) waardoor je door op de loonaangifte door te klikken heel eenvoudig een overzicht kreeg per medewerker op 1 A4. De huidige optie binnen Visma is naar mijn mening niet overzichtelijk. Ik zou graag zien dat dit verbeterd zou worden.

 

Met vriendelijke groeten,

Anita Vermeulen

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

@Anita Vermeulen Ik heb het idee verplaatst naar het bord voor Visma.net Payroll om het nog beter onder de aandacht te krijgen. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 4950

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ