Mijn Communities
Help
MirvennvanderLande
CONTRIBUTOR ***

Loonstaat herrekening vorig jaar

door MirvennvanderLande
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij zouden graag een een loonstaat herrekening vorig jaar willen. Op die manier is terug te vinden welke componenten op welke periode betrekking hebben bij een herrekening. 

 

Bij een medewerker is in februari een mutatie ingevoerd vanaf 01-08-2021

Op de salarisstrook wordt het bedrag van vorig jaar/periode als 1 totaalbedrag vermeld onder de noemer “fiscale verrekening ivm inkomenswijziging vorige jaren”

Nu wil ik graag weten uit welke onderdelen dit bedrag is opgebouwd.

In Youforce hadden we hier loonstaat herrekening/loonstaat vorig jaar voor.

In payroll kan ik zo niks vinden. De jaarstaat overschrijft alle voorgaande maanden en verder zie ik geen rapport die mij zou kunnen helpen.

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

Ja dat zou idd heel erg fijn zijn. Zie verder ook mijn wens mbt individuele loonstaat opmaak en koppeling tussen HRM en Payroll.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 5022

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @MirvennvanderLande, gaat jouw verzoek specifiek over wat in Youforce het overzicht Loonstaat nabetaling vrg jaar heet?

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

@Nick Terhorst Ja, die loonstaat nabetaling vrg jaar zou ik ook graag in Visma.net zien.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5022

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ