Mijn Communities
Help
Martijn Rijsdijk1
CONTRIBUTOR ***

Opmerking op strook als de betaling nog niet is bevestigd

door Martijn Rijsdijk1
Status: Intake

Zolang het betaalbestand van die maand niet is bevestigd, zou ik (in ieder geval in de 'genereren' optie van de stroken' een watermerk of een opmerking bij deze proefstrook willen hebben met bijvoorbeeld 'proefstrook' of 'aan deze strook kunnen geen rechten worden ontleend omdat de run nog niet is afgesloten' . 

Dit levert verwarring en wellicht ook discussie met klanten op. Is dit mogelijk? 

4 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Dank voor je idee

Een aanvullende vraag : voor wie zou die informatie op de loonstrook moeten komen voor de Salaris administrateur ? 

Martijn Rijsdijk1
CONTRIBUTOR ***
door Martijn Rijsdijk1 (Bijgewerkt ‎24-04-2025 08:31 door Martijn Rijsdijk1 )

Beste @Rene van Jole , zolang de strook nog niet definitief is, is deze alleen beschikbaar voor de professionals zoals salarisadministratie, en wellicht ook rol van controller/ hrm-er of schooldirecteur. per organisatie kan dit anders zijn.

NicoleR
CHAMPION *
door NicoleR

@Rene van Jole Ik zou er ook heel blij van worden en reageer op je aanvullende vraag. Soms wordt voor een bepaald doel een concept strook opgevraagd door HR, in welk geval ik het pdf eerst voorzie van een watermerk dat het om een concept gaat. Er is geen andere identificerende waarde die een tijdstip of status aangeeft en fysieke afdrukken hebben geen meta-data. Verschillende looncomponenten en ketens werken niet in de pro forma module. Als het om een strook gaat zonder zulke elementen draai ik een pro forma, dan staat het in grote letters als watermerk door de strook en is het helemaal duidelijk. Helaas is de realiteit dat de stroken voornamelijk gevraagd worden voor de berekeningen die pro forma niet ondersteunt.

Martijn Rijsdijk1
CONTRIBUTOR ***
door Martijn Rijsdijk1

@Rene van Jole is er al een update te melden?