Mijn Communities
Help
Marjon Janssen
CHAMPION **

Rapportages (o.a.) verzamelloonstaat loopt vast bij veel gegevens

door Marjon Janssen
Status: Realisatie waarschijnlijk

Rapportage o.a. de verzamelloonstaat loopt vast als ik deze wil opvragen voor alle bedrijven. Overzicht met veel gegevens / informatie loopt bij het opvragen vast in Excel of PDF op grote hoeveelheid gegevens. Zou fijn zijn als deze rapporten wel gedraaid kunnen worden zonder dat je ze aan elkaar hoeft te knippen en te plakken. Daarnaast een betere Excel opmaak in een duidelijk en beknopt rapport is wenselijk. 

5 Opmerkingen
door Rene van Jole

Goedemorgen Marjon

 

Heb je het over de jaarstaat in HRM analytics ? hebben jullie daar toegang toe ? 

Als dat zo is is mijn verzoek een call in te dienen

 

In de Payroll rapportage omgeving is dit bekend vandaar dat we de Jaarstaat hebben gemaakt in HRM analytics daar heeft echter niet iedereen toegang toe en is nog in pilot. In HRM analytics zou dit niet mogen gebeuren en dan moet dit opgelost worden in de Payroll rapportage omgeving kunnen we dit om technische redenen niet oplossen 

 

Als je geen toegang hebt tot HRM analytics kan ik dat voor je regelen 

 

Hoor graag van je 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake
 
door Rene van Jole

Ik heb even eea nagekeken als het goed is hebben jullie toegang tot de jaarstaat in HRM analytics is het in die omgeving dat het rapport niet opent voor een geheel jaar ? 

 

Groeten

Rene

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

@Rene van Jole Ik heb idd toegang tot HRM Analytics. Ik had daar graag de verzamelloonstaat van alle bedrijven in Excel datadump of makkelijk bewerkbaar Excel.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek staat al op de backlog opgenomen : 

1. is voor het herbouwen van de Verzamelloonstaat in HRM analytics : 3667

2. nav jou overzicht mbt Rapportages om ook HRM data aan het rapport toe te voegen : 5443

 

Dit zullen we als we het rapport herbouwen gezamelijk mee gaan nemen 

Het kan inderdaad zijn dat een dergelijk groot rapport met veel data in de huidige omgeving niet opent voor een geheel jaar dat hadden we ook met de Jaarstaat en het Journaal die we in HRM analytics herbouwd hebben 

 

De herbouw in HRM analytics is nog geen tijdlijn voor af te geven, maar Reporting heeft de komende 'jaren' hoge prioriteit.

We hopen ook met de Duplicatie van HRM analytics dat we op termijn dit traject kunnen gaan versnellen