Mijn Communities
Help
Joke de Vries
CONTRIBUTOR *

Reiskosten declaratie woonwerk o.b.v. reisdagen ook na uitdienstdatum correct verwerken

door Joke de Vries
Status: Gerealiseerd

Reiskosten woonwerk o.b.v. reisdagen (comp. 10021) gaan niet mee met salarisverwerking bij eindafrekening na uitdienstdatum. Het contract is niet actief en dus kunnen er geen reisdagen worden gevonden. In HRM wordt bij de betreffende declaratie wel 'uitbetaald' aangegeven. Tijdelijke oplossing is component 40410 corr. reisdagen in te geven zodat uitbetaling wel plaatsvindt. Wens is onjuiste melding 'uitbetaald' bij declaratie in HRM vervangen door 'niet uitbetaald', zodat je alert wordt gemaakt op dit probleem. Uiteindelijk is automatisch juiste verwerking van de declaratie door het systeem de beste oplossing.

11 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole (Bijgewerkt ‎07-12-2021 15:49 door lauraholm VISMA )

Team:zou je eens kunnen nakijken wat hier een mooie oplossing voor zou zijn ? 

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is recent in de release opgeleverd 

Joke de Vries
CONTRIBUTOR *
door Joke de Vries

Kun je aangeven met welke release?

door Ineke Havelaar - Heijmen

Dit is in release 187 op 6 januari 2022 opgeleverd, met terugwerkende kracht per 1 januari 2022.

Joke de Vries
CONTRIBUTOR *
door Joke de Vries

Hoewel er aangegeven is dat het is opgelost met de release 187 moet ik constateren dat met de salarisverwerking februari de door mij aangegeven nog actueel is. In de bijlage stuur ik de gegevens van mdw. 719. Uit dienst per 31-01-2022. De ingediende reiskosten januari zijn door mij met correctie reisdagen verwerkt. Zonder deze correctie zouden de reiskosten niet zijn uitbetaald. Voor wat betreft de declaratie november blijkt dat deze helemaal niet is uitbetaald. Beide declaratie hebben de vermelding uitbetaald gekregen met periode 202202. 

Hierbij het verzoek hier opnieuw naar te kijken.

Joke de Vries
CONTRIBUTOR *
door Joke de Vries

Helaas is het niet mogelijk de bijlage toe te voegen. De gegevens van de betreffende medewerker staan in de beschrijving.

door Ineke Havelaar - Heijmen

Beste Joke,

Hoewel we uiteraard proberen om grondig te testen, kan er ergens een foutje ingeslopen zijn. De community is echter niet de plaats om dit op te lossen. Zou je, als je dat nog niet gedaan hebt, hier een supportticket voor willen aanmaken? 

Dan kunnen we je verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Ineke Havelaar

Joke de Vries
CONTRIBUTOR *
door Joke de Vries

Oke, ik plaats mij verzoek daar.