Mijn Communities
Help
Stephan W
CONTRIBUTOR ***

Speciale karakters zorgen voor een blokkerende fout in de Loonaangifte

door Stephan W
Status: Gerealiseerd

Hierdoor moet de medewerker(s) in Talent worden aangepast naar een normaal karakter om de aangifte te kunnen doen. Bijvoorbeeld ç naar c óf Ŝ naar S.

Dit heeft weer als gevolg dat alle correspondentie verkeerd wordt verstuurd naar desbetreffende medewerker en telkens handmatig gecorrigeerd moet worden omdat de Payroll module dit niet kan doorsturen naar de Belastingdienst.

 

Digipoort error: Unallowed character.

 

Oplossing: Payroll zou toch de speciale karakters moeten kunnen converteren alvorens deze geëxporteerd worden naar de Belastingdienst?

8 Opmerkingen
door Nick Terhorst

VHERNL-2110

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole

Dit is geen wens maar een BUG wat formeel via de Service desk als BUG aangemeld moet worden. Het staat bij Development op de backlog dus voor nu prima om te laten staan maar het is niet de juiste route 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk
 
Stephan W
CONTRIBUTOR ***
door Stephan W

@Rene van Jole 

 

Dit is REEDS ingediend als BUG

#24286128 De Š (lees: de S met een dakje) bezorgd ons een blokkerende fout in de aangifte - Onderwerp: Loonaangifte

 

Hier is het volgende gesuggereerd door VISMA:

Een verzoek dat toeziet op het converteren van leestekens kan als idee aangedragen worden in de community zodat daar bepaald kan worden of dit idee genoeg noodzaak en/of draagvlak heeft om ontwikkelt te worden.

door Rene van Jole

Exucuses ik wist niet van dit bericht, Vreemd ik ga dit oppakken, dank je voor je feedback, het gaat onze aandacht krijgen 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit idee is intussen gerealiseerd in eerdere releases