Mijn Communities
Help
Annette Breeman
CONTRIBUTOR ***

100 % ziekmelden bij deelherstel

door Annette Breeman (Bijgewerkt ‎17-10-2024 13:28 door Maarten VB VISMA )
Status: Bestaat al

Als de medewerker al gedeeltelijk ziek gemeld is en hij/zij valt dan weer voor 100 % uit. Dan kunnen we dit niet via deelherstel melden doen. De hoogste waarde is 99,9%. 

We hebben nu de workaround dat de melder dit doorgeeft aan de salarisadministratie en die dit dan aanpast in Beaufort. 

 

Iemand herstel melden en dan weer ziekmelden in een doorlopend ziektegeval is voor ons niet wenselijk.

Is dit aan te passen?

4 Opmerkingen
Angela Heins1
CHAMPION ***
door Angela Heins1 (Bijgewerkt ‎16-10-2024 09:08 door Angela Heins1 )

Hoi @Annette Breeman,

 

Ik heb hier net een call voor aangemaakt. Het is niet wenselijk dat wij voor de leidinggevende het % in Beaufort dienen aan te zetten. In Self Service ging dit wel. Neem aan dat het niet de bedoeling is dat we weer terug gaan naar Self Service.

Daarnaast heb ik het % in Beaufort aangepast, maar na 2 dagen is dit nog niet zichtbaar in de app. 

Je zou denken dat functionaliteit die er al was blijft bestaan.

Angela Heins1
CHAMPION ***
door Angela Heins1

@Annette Breeman ,

 

Ik had hier een call voor aangemaakt, maar wij hebben allebei de verkeerde kant op gedacht.

De medewerker is niet hersteld dus dien je 0% in te vullen, waardoor deze weer 100% ziek is.

 

 

Annette Breeman
CONTRIBUTOR ***
door Annette Breeman (Bijgewerkt ‎16-10-2024 12:03 door Annette Breeman )

@Angela Heins1 

 

Dank je wel voor je reactie. Ik ga dit doorgeven aan de verzuimmelders/teamleiders.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: Bestaat al

@Annette Breeman @Angela Heins1 

Mooi dat jullie er samen uitgekomen zijn. Ik zet het idee op "Bestaat al", omdat het inderdaad gewoon mogelijk is, maar de redenatie inderdaad precies andersom is.