om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
En wat me opvalt is dat er zaken die via de app worden ingevoerd toch verschillend worden afgehandeld.
Voorbeeld:
Al met al dus wisselend wel of niet doorschrijven naar BO4 of rechtstreeks naar Gemal.
Ik vrees dat wij als organisatie willen dat alles wat via de app gedeclareerd gaat worden, doorgezet wordt naar BO4 en dat wij niet willen dat zaken rechtstreeks Gemal in gaan.
Hierdoor heeft de salarisadministratie geen controlemiddel meer in handen om snel even te kunnen controleren. Wel zijn er rapporten beschikbaar maar het feit dat BO4 en Gemal niet meer gelijk lopen is voor onze organisatie niet wenselijk
Ook in kader van uniformiteit is dit veel handiger. Ik weet dat de visie van Visma is hoe minder schakels hoe minder verstoringen erop kunnen treden maar is er dan niet een mogelijkheid om het net als bij adreswijzigingen en verzuim declaraties in te dienen via de app en dan alles door te schrijven naar HRSS en BO4?
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.