Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION *

Declaraties zonder gemal invoercode

door Gerdine
Status: Afgewezen

Goedemorgen,

 

wij hebben om budgettaire redenen bepaalde declaraties niet via salaris lopen. Declaraties die onder bepaald budget vallen worden via Youforce gedeclareerd zonder export naar BOL-GEMAL, ze gaan via financiele administratie op in een crediteurenadministratie. Deze declaraties worden dus niet via het salaris betaald, maar overgeboekt vanuit FA.

 

Graag wil ik voor deze declaraties ook Youforce App beschikbaar stellen, echter loop ik er tegenaan dat gemal invoercode verplicht is om deze declaratie te activeren. Graag wil ik de mogelijkheid om declaraties in te richten zonder export. Ik ben benieuwd of hier meer organisaties tegenaan lopen of dat zij het anders hebben ingericht.

1 Opmerking
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

@Gerdine deze methode van vergoeden ligt niet echt in onze "sweet spot". Over het algemeen zien we de uitbetaling lopen via de maandelijkse payroll.

Wat je zou kunnen overwegen is om een "Indicatieve invoercode" te gebruiken.
Als je zoekt in de handleiding van Payroll Gemal op "Indicatieven voor bedragen" kun je lezen waar je rekening mee moet houden. (bijv. invoercode 02036)

Advies: gebruik zo beperkt mogelijk deze "Indicatieven", het aantal is namelijk beperkt en je weet maar nooit waar je ze nog meer voor nodig gaat hebben.