Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Raadplegen declaraties door PA

door marjavanderkolk
Status: Alternatief aanwezig

Een mogelijkheid geven aan de PA (personeelsadministratie) om declaraties die zijn ingediend door via de app te raadplegen. Ze kunnen dit wel in HRSS maar niet in de app administratie. Zij zouden dan raadpleeg rechten moeten hebben die mogelijkheid is er nu niet. Dan zou je ze al beheersrechten moeten geven en dat is niet wenselijk. 

Dit zou super zijn en een hoop telefoontjes van de PA aan de beheerders schelen. 

Voor meer organisaties erg handig denk ik. 

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Hi @marjavanderkolk, ik begrijp het idee.

Omdat ik geen concreet plan heb om dit op korte termijn te realiseren wil ik je wijzen op de mogelijkheid om via Youforce Reporting de betreffende declaraties beschikbaar te stellen aan de personeelsadministratie.

Snel voorbeeldje:

BastiaanFriederichs_0-1717657871411.png


1 van de voordelen is dat je nog meer informatie kunt toevoegen door gebruik te maken van de relaties in het datamodel van reporting. Het toevoegen van slimme slicers (in het voorbeeld op Organisatorische Eenheid) kunnen de PA denk ik ook goed helpen!

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Bastiaan Friederichs 

Hier is nog geen standaard rapport voor, dit zou wel handig zijn toch? Mogelijk kun je dit doorzetten naar de mannen reporting?