Mijn Communities
Help
Ramona Apcar
CONTRIBUTOR ***

Extra functionaliteiten/ideeën declaraties via de app

door Ramona Apcar
Status: Afgewezen

- Declaraties: bijlage toevoegen bij kilometerdeclaraties (veelrijdersregeling) 

- Declaraties: vanuit een andere rol (Senior declaraties indienen) voor een andere medewerker een declaratie indienen

 

- Verzuim: deelherstelpercentage in het 2e ziektejaar is nu aanpasbaar, optie om dit uit te zetten

 

1 Opmerking
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Hoi @Ramona Apcar ,

 

Super fijn dat je verbeter ideeën deelt voor de app. Met meerdere collega's beoordelen we deze ideeën regelmatig en geven altijd een reactie. Daarbij proberen we het altijd zo overzichtelijk mogelijk te houden door bijvoobeeld het toepassen van labels, zoals een label voor  'ziekteverzuim'. Op die manier kan je redelijk makkelijk zien of er al een vergelijkbaar idee is en kan je daar op stemmen.

 

Wat betreft jouw idee 'Verzuim: deelherstelpercentage in het 2e ziektejaar is nu aanpasbaar, optie om dit uit te zetten'. Deze heeft veel weg van ''(deel) herstelmeldingen moeten niet meer aanpasbaar zijn door leidinggevende na ca 2 maanden''. Als dat idee aansluit kan je daar een kudo aan geven om op die manier op de hoogte te blijven van de voortgang. 

 

Wat betreft het idee 'Declaraties: bijlage toevoegen bij kilometerdeclaraties' kan ik een enigzins vergelijkbaar idee vinden, namelijk 'Bijlage toe voegen bij OV declaratie'. De status daarvan is 'realisatie onwaarschijnlijk'. Maar als de intentie van jouw idee anders is dan kan je wellicht een nieuw idee aanmaken.

 

Wat betreft de andere idee (declaratie indienen namens iemand anders) kan ik geen vergelijkbare idee vinden. Maar om die goed te kunnen behandelen/beoordelen zou ik je willen vragen om dit per idee aan te maken. Op die manier kan je wellicht iets nader uitwerken waarom dat voor jullie organisatie gewenst is. En dan kunnen we ook beter inzicht krijgen of andere organisaties dezelfde vergelijkbare behoefte hebben.

 

Het idee wat je hier hebt aangemaakt (wat dus eigenlijk 3 ideeën in 1 is) zal ik aanmerken als 'afgewezen' om zo het ideeën-platform overzichtelijk te houden.