Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Indiener van declaratie mogelijkheid geven om de declaratie te verwijderen

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎18-10-2023 09:03 door Maarten VB VISMA )
Status: Niet ingepland

Nu is het zo dat de persoon die de declaratie indient deze niet zelf kan verwijderen, de leidinggevende moet de declaratie eerst afkeuren voordat deze verwijderd kan worden.

De medewerkers geven bij ons aan dat ze zelf ook die mogelijkheid willen hebben om de ingediende declaratie te verwijderen.

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hi @marjavanderkolk, ik begrijp het idee!

Op dit moment geen concrete plannen, ook voor Verlof gaan we in eerste instantie de werkwijze van Self Service hanteren; eerst afkeuren dan verwijderen.

Die keuze is zo gemaakt om het klein te houden... Wat doe je bijvoorbeeld als er al een controle-stap is uitgevoerd door de manager en de declaratie nu bij de SA staat?

Op het moment dat een declaratie ter controle wordt aangeboden wordt er een push-notificatie verstuurd. Wat zou er moeten gebeuren als de medewerker de declaratie in de tussentijd verwijderd, nog een push-notificatie? Negeren met het risico dat de manager alsnog op de notificatie klikt en een foutmelding krijgt dat de declaratie niet meer gevonden kan worden?

Ik zie het idee nog steeds wel zitten, maar eerst een paar andere zaken..

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Bastiaan Friederichs 

Dank voor je reactie, daar hebben we het dan in de toekomst nog wel over. 😉 gr. Marja