Mijn Communities
Help
LiesbethDemming
CHAMPION *

Maximum bedrag per declaratie, op jaarbasis

door LiesbethDemming (Bijgewerkt ‎17-02-2025 09:50 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Niet ingepland
Spoiler

Het is op dit moment niet mogelijk om een maximum bedrag per jaar in te stellen, dit is alleen in te stellen per declaratie. Wij hebben een regeling waar een maximum bedrag per jaar is afgesproken. Daarom geef ik hier de wens aan om dit per jaar in te kunnen stellen.

5 Opmerkingen
PaulaPieper
CHAMPION *
door PaulaPieper

Ik zou hem nog iets breder willen trekken. Niet alleen per jaar, maar bijvoorbeeld ook over een langere periode (bijvoorbeeld vergoeding thuiswerkplek eens in de 5 jaar)

asteeghs1
CHAMPION *
door asteeghs1

Wij hebben fitness in onze Flex Benefits. Medewerkers mogen maximaal € 40 per maand = € 480 per jaar uitruilen. Ook een dergelijk maximum zouden wij graag in de aanvraag voor IKB fitness in Flex Benefits kunnen instellen.

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎11-02-2025 10:14 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status changed to: Status: Niet ingepland

@LiesbethDemming ik ben nog steeds erg benieuwd naar de spoiler 😉

Voor nu heb ik geen plannen om een maximum bedrag per periode te gaan ondersteunen, vandaar dat ik de status wijzig naar "Niet ingepland".

Bij het maken van onze plannen en roadmap kijken we naar alle ideeën, dus mogelijk heeft dit idee op een later moment meer prioriteit dan nu.

door Bastiaan Friederichs

@asteeghs1 ik begrijp van mijn collega dat er in Flex Benefits een maximum per jaar is voor de bruto/netto uitruildoelen en dat je dit als beheerder kunt instellen (ook voor fitness).

Zou je aan willen raden om even op de community van Flex te kijken en eventueel een ticket te maken (of consultant) in te schakelen als het niet lukt.

LiesbethDemming
CHAMPION *
door LiesbethDemming

@Bastiaan Friederichs Ik heb geen idee hoe ik er een spoiler bericht van heb gemaakt 🙂 Maar jammer dat niet wordt ingepland.