Mijn Communities
Help
Latifa Hachimi
CONTRIBUTOR ***

Meer filters in configuratie declaraties

door Latifa Hachimi
Status: Afgewezen

In de nieuwe configuratie declaraties kun je niet filteren op cea nummer of beter gezegd op werkgever.

Zou dit kunnen worden toegevoegd aan de filters?

En ook zou het prettig zijn als je in een oogopslag kan zien bij wie de aanvraag ligt.

Nu moeten we bijvoorbeeld van SA de ingediende declaratie helemaal openen om te zien of deze al door de manager is goedgekeurd. 

3 Opmerkingen
RKnol
CONTRIBUTOR ***
door RKnol

Wij hebben daar zelf een rapportage voor gemaakt in Youforce reporting, zodat het ook inzichtelijk kan zijn voor onze managers etc. Misschien is dat nog een idee voor jullie

door Bastiaan Friederichs

@Latifa Hachimi  het klopt dat je niet kunt filteren op CEA-nummer en ik heb ook geen plannen om dit toe te voegen.
Waarom zou je dat willen als beheerder? (naast het kunnen zoeken op naam en persoonsnummer)

Je tweede vraag, over de weergave van de op dit moment toegewezen personen lijkt er voor mij op dat de SA het beheer-scherm gebruikt om ook de declaraties echt te controleren (goed- of afkeuren).

Maar daar is een apart scherm voor, onder "HR voor anderen". Namelijk hetzelfde scherm dat ook door de manager gebruikt wordt. Daar zie je ook alleen die declaraties die nu klaar staan om te controleren door jou (in jouw rol).

Ik heb recent opgeroepen om deel te nemen aan online meeting om juist dit scherm te verbeteren, zie Geef je mening over overzicht en het controleren van declaraties!

Zou fijn zijn als je meedoet, en daarna in dit idee aangeeft of het nog relevant is.

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien het aantal kudo's, beperkte animo tijdens de online meeting over verbeteringen en onze strategie om vanuit de organisatiestructuur en roltoewijzingen te redeneren, wijs ik dit specifieke idee af.

In dit nieuwsbericht lees je meer over de feedback op het Overzicht van declaraties en het Overzicht voor te controleren declaraties: Update: Overzicht en controleren van declaraties