Mijn Communities
Help
Sarah28
CONTRIBUTOR **

Melding na wijzigen adres is niet passend

door Sarah28
Status: Gerealiseerd

Wij vinden dat de melding na het wijzigen van je adres in de App niet passend is. Zie hieronder in het groen de melding (Gelukt! Je woonadres is gewijzigd.). Iedereen krijgt deze melding, ook wanneer de adreswijziging later wordt afgekeurd in Self Service (wij hebben een koppeling gemaakt met Self Service), hierdoor hebben medewerkers niet door dat de wijziging misschien niet wordt doorgevoerd. Ze krijgen van deze afkeuring ook geen notificatie in de app (Zie idee: Mail/notificatie bij afwijzen/retour gestuurde declaratie).

Wij denken dat het goed is als de tekst van de melding wordt aangepast. 

Sarah28_0-1742389334138.png

3 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: In onderzoek

Hoi @Sarah28 ,

Inderdaad, als beheerder kan je kiezen of de adreswijziging direct wordt verwerkt in HR Core. In dat geval is het bericht volledig juist. Als je echter kiest om het te versturen naar een Self Service workflow dan zou theoretisch de afdeling Personeelsadministratie de wijziging kunnen afkeuren. Alhoewel dat erg vreemd zou zijn (als de medewerker zijn/haar adres wijziging doorgeeft ga ik er écht vanuit dat hij/zij gaat verhuizen. Ongeacht wat de afdeling Personeelsadministratie ook doet met de workflow). 

Maar we gaan onderzoeken of het mogelijk is om de tekst aan te passen naar iets generiekers zoals 'Gelukt! Je adres wijziging is doorgegeven'

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Goedemorgen @Sarah28 ,

In de loop van deze week zal bij iedereen die zijn/haar adres wijzigt voortaan de volgende tekst als bevesting verschijnen.

RemcoteRonde_0-1743411537843.png

Daarmee pas ik de status van dit idee aan naar 'gerealisseerd'.

Sarah28
CONTRIBUTOR **
door Sarah28

Goedendag @Remco te Ronde ,

Bedankt voor je reactie en de aanpassing. De notificatie is duidelijk en passend!

Groeten, Sarah