Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Mogelijkheid om verwachte hersteldatum vast te leggen in de YF app

door Sylvia Schilt (Bijgewerkt ‎16-10-2023 14:16 door Maarten VB VISMA )
Status: In onderzoek

Om inzicht te hebben in de verwachte duur van een verzuimmelding, zouden we graag de verwachte hersteldatum willen kunnen vastleggen in de Youforce app. Is het mogelijk dat dit veld toegevoegd kan worden?

3 Opmerkingen
cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

Wij vragen de verwachte hersteldatum ook op in Self Service, dan zou het inderdaad ook handig wezen als we overgaan op de app voor verzuim dat dit ook wordt meegenomen.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

En wat dan ook nog mooi is, dat de verwachte hersteldatum ook zichtbaar wordt binnen Verzuim Management.

Deze rubriek kan je nu al vastleggen binnen Self Service en Beaufort, dus lijkt dan een logische aanvulling voor zowel de app als Verzuim Management.

Maarten VB
VISMA
door Maarten VB
Status changed to: Status: In onderzoek

@Sylvia Schilt We zullen dit idee bekijken bij de ontwikkelingen die we nu aan het doen zijn rondom ziek- & herstelmelden door de medewerker. Sowieso willen we eerst die functionaliteit opleveren, maar nadien zou dit inderdaad een goede aanvulling kunnen zijn.

 

Het zal sowieso iets moeten zijn dat je per omgeving kunt instellen, want er zijn ook organisaties die het bewust niet willen vragen omdat het vaak niet correct blijkt en omdat het verkeerde verwachtingen kan scheppen (gebruikers kunnen bijvoorbeeld denken dat indien ze niets aanpassing de herstelmelding automatisch gebeurd op de "verwachte hersteldatum").

 

Ik zet het idee nu op "In onderzoek" omdat we het in de analyse direct meenemen met ziek- en herstelmelden door de medewerker. Afhankelijk van die uitkomst (en nog eventuele feedback / votes) op dit idee geef ik het idee een definitieve status.