Mijn Communities
Help
Stieneke Oosting
CONTRIBUTOR ***

Verlofopnames sorteren

door Stieneke Oosting
Status: Realisatie waarschijnlijk

De verlofopnames worden bij het verlofoverzicht van oud naar nieuw gepresenteerd.

Is het ook mogelijk dat je dit van nieuw naar oud kunt sorteren (keuze voor gebruiker)

3 Opmerkingen
Jasper van den Berg
CONTRIBUTOR ***
door Jasper van den Berg

Ik loop ook tegen de sortering aan. Soms wil je juist de meest recent ingediende verlofaanvraag bovenaan zien. 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Van andere kanten heb ik meer feedback ontvangen dat het wenselijk zou zijn als de volgorde in plaats van Januari -> December, andersom zou zijn (dus December bovenaan, Januari onderaan).

Ik heb niet direct een voorkeur om de sortering door de gebruiker aan te laten passen tenzij dat echt noodzakelijk is, en lees daarom graag mee in dit idee om te zien hoe anderen dit ervaren.

Daarnaast ben ik altijd voorstander van de feedback van onze medewerkers, zal er daarom rekening mee houden op het moment dat we onze gebruikers daar naar vragen middels de Customer Effort Score-vragen. (Hoe makkelijk wat het om ...?)

Hans Morsman
CONTRIBUTOR *
door Hans Morsman

Mijn gebruikers melden hetzelfde.
Het zou mooi zijn als je de sortering kan veranderen als gebruiker. Als dat niet kan dan is de voorkeur om de laatste verlof opnames bovenaan te zetten.