Mijn Communities
Help
TvanOudenaarden
CHAMPION *

.

door TvanOudenaarden (Bijgewerkt ‎25-03-2025 15:30 door TvanOudenaarden )
Status: Bestaat al

4 Opmerkingen
Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

@TvanOudenaarden hetgeen je beschrijft is beschikbaar in Mijn Youforce. Mijn eerste vraag: heb je het proces 'hersteld melden' wel toegevoegd bij de links/processen?

En zojuist voor de zekerheid nog bij een MGR gecheckt. Als je zieke medewerkers hebt en je start het proces 'hersteld melden', dan kom je in het scherm waar de openstaande ziekmeldingen staan en kun je direct de juiste medewerker (gedeeltelijk) hersteld melden.

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

Hoi @Marcel Bouman,

Wauw!! Die heb ik echt helemaal gemist. 

Dat is niet slim. Ik heb ze toegevoegd.

Ik verwijder deze post dan ook maar 🙂 

Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

@TvanOudenaarden fijn dat je het hebt opgelost! 👍

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @TvanOudenaarden en @Marcel Bouman ,

Super fijn dat Marcel al het juiste antwoord had op het idee. Ik zie dat @TvanOudenaarden de tekst heeft proberen te wijzigen. Wat natuurlijk super netjes is. Maar het is niet erg om een idee aan te maken wat al bestaat. Daarvoor gebruiken we de status ''bestaat al''.

Omdat misschien iemand in de toekomst dit idee nog tegenkomt, de context. De vraag was om de link in Mijn Youforce gemaand 'ziek melden' een andere naam te geven. Met name omdat managers anders niet snappen dat je daarmee ook 'hersteld kan melden'. Gelukkig bestaat er in Mijn Youforce al een link genaamd 'hersteld melden'. Dus daar was al aan gedacht en daarom krijgt het idee de status 'bestaat al'.